Politica de retur

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile nu se pot returna.

Returnarea se face prin trimiterea produselor prin orice curier doriti;

Transportul coletului de retur va fi platit de catre client. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii;

Coletul trebuie trimis la sediul nostru in maxim 3 zile lucratoaredin momentul primirii comenzii;

Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristicede la primirea notificarii de retragere. Clientul trebuie sa ne anunte prin mail, posta, telefon, SMS, verbal etc.

Daca intampinati vreo problema sau aveti o nelamurire va rugam sa ne contactati prin telefon: 0756517121